Saturday, December 5, 2009

ntahla weyh. haha

pagi tadi aku ngan family gi mydin au. nak beli baju skola semua en,
tetibe aku ternampak satu banner nie au.
brand canggih. aku bia jela. sebab dah biasa nampak.
patu aku usha r gambar die en.
tetibe aku baru perasan dalam gambar tu ade gmbar kawan aku.
name die intan. haha. aku cm tekejot, then aku tegelak.haha. tak tau nape aku tegelak. huhu.

tu jela.


p/s: yang kiri skali pakai baju biru tu la kawan aku. yang kat sebelah die tu sedara die kott i guess. hee :D

3 comments:

  1. mke mmg sme giler. tp asl x tngkp gmbr intan? asl amik gmbr sedara dyer amirul?. haha. sumpah sme giler

    ReplyDelete
  2. pic ni dh lme dh la.....i've seen it last year...intan yg tunjuk n ade pic amira jgk...tu tdg putih uh...

    ReplyDelete
  3. ye ke ? akim ketinggalan zaman. hahaha

    ReplyDelete