Monday, November 2, 2009

best giler !

hari sabtu lepas en,
aku tido umah pojan au..
patu aritu ayah die nak gi UK(ulu kelang) au..
so aku pun follow la diorang gi airport nak anta ayah die..
pojan ajak aku gi tandas die au..
maju giler bai..
haha..

patu en,
aku ngn aiman gi kat kapal terbang mainan tu au..
aku kacau la sorang budak nie..
memule die takut au..
macam nak nanges.
haha..
patu aku turun gi naek bas mainan tu...
aku jadi bus driver..
sume dak naek bas aku..
haha..
aku naek bas gaye cam bawak bas rapid..
haha..
aku wat drift la, pe la..
bebudak tu layan jeh.
suke ar tengok diorang happy..
patu skali ayah pojan dah nak gerak dah..
kitorg pun chow dari tempat tu..

patu time orang nk turun escalator nak pegi naek kapal terbang en,
aku maen lambai je sesape yang turun..
haha..
orang negro, mat saleh,
sume aku lambai..
haha..
segan pun ade gak..
tapi best r..
huhu..
patu balek umah pojan..
on9 sampai kul 2 then tido..
huhu..
tu jeh,..


bye ~

1 comment: