Thursday, November 12, 2009

pengalaman pertama TERBANG


pagi semalam ,
lepas keta bapak aku dah pergi jauh,
aku pergi bus stop untuk TERBANG dengan due orang member aku..
haha..
kitorg gerak pondok seksyen 10 kejap nak tuka baju..
patu gi bistro pas breakfast, roti canai ! hehe..
patu aku gi beli air mineral kat library..
then we move on to our port...
kitorg shisha kat sane..
hehe..
layan bai..
pening2 dah kepala kitorg..
nampak abg2 senior TERBANG gak..
haha..
patu, kitorang gi library balek.. lepak2 dengan my friend's psp.
huhu..
rase bosan, kitorang gi extreme park dengan menaiki teksi..
driver teksi tu best sial !
name die mazlan bin idris(ingat lagi bai)
die wat lawak la apela..
patu en, driver tu tetibe kate,"sape nak duit ?"
kitorang diam ah..
asal tetibe offer duit nie en..
patu die macam teksi tunai..
die kasi teka teki, dapat jawab dapatlah duit..
huhu..
soalan die,"masa bilakah manusia jalan gustan/berundur ?"
die kate sampai extreme park, no answer no money.. huhu..
last2 memang kitorang tak dapat jawab pun.. huhu..
sampai sane kitorang parkour.. front flip, backflip n etc..
diorang parkour la.. aku tukang amek gambar je..hehe..

aku mane reti.
then kitorang gi wall climbing kejap..
diorang naek tinggi.
aku rendah je..haha..
patu lepak KFC jap then balek skola..
kitorang masuk ikut belakang padang..
lalu longkang..
walamak !
best bai..
macam nak gi perang.. macam dalam game CALL OF CUTY 4
hehe.. patu kitorg gerak tandas tuka baju, masuk kelas terus makan..                                          
wat cam xde pape jer..                                                  
haha.. kebetolan time tu ade jamuan kelas.. haha..
patu balek..
tu je r...

sorry tulis panjang2 n thanks coz sudi bace.. hehe..
bye~

7 comments:

  1. hey. nk kne sepak. aku dgar ape mnde merepek kat dewan kau boleh makan shushi gan zakwan. hey..

    ReplyDelete
  2. haha
    mane akim nak paham, time tu die tgh pening2 :P

    ReplyDelete
  3. haha,alaa benda yg kat dewan uh,ceramah kejadah tuu laa...asl gambat aku ko x masukkan?masukkan laa,gambar frontflip!hee...

    ReplyDelete
  4. kau nak ke ? ok2..
    weiy gambar kite shisha sume dah xde..
    ade orang delete..
    aduh

    ReplyDelete
  5. haha,xper2..ada dlm memory card aku..:)

    ReplyDelete