Wednesday, November 18, 2009

sunway ! :D


kelas kitorang ade wat event kat sunway au..
sumpah best giler wokk !
memule kitorang maen bowling.
best wokk !
afiq ikwan jugak first. aku dah agak dah. haish..
haha.
patu kitorang jalan2 la en,
ade yang gi book tiket wayang,
but aku, zakwan n zahir gerak ice skating.
haha. aku masuk2 jer terus jatuh. haha. kelakar la.
tp lek r. itu perkara biasa(ayat faiz ehsan) haha.
patu aku lalu tepi2 jela en. zakwan dah jalan dulu dah. huhu.
patu naseb baek ipan emir ade.
die pimpin la aku..
haha.
lame2 aku dah reti sket.
tp kalau kena tinggal sorang2 kat tengah aku tak boleh..
haha..
kitorang maen sampai kul 2 patu kitorang terus gerak KFC..
huhu.
memang kenyang la..
memang syok r jumpe member2 sume en,
patu ttibe,
adiah for bowling tertinggal,
aku dengan afiq ikhwan rushing r gi tempat  bowling amek menda alah tu.
patu naseb baek jumpe.
t
huhu.
kitorang tuka2 adiah sume.
memang best larh !


2 zuhud gempak !

No comments:

Post a Comment