Monday, November 30, 2009

phuish !

pagi tadi dalam kul 9.30 my friends and i move on to One Utama.
sampai dalam kul 10.30 kott coz i gerak with my friend's car.
and before that SHE singgah kedai makan jap beli makanan for her grandma.
dah sampai tu, kitorang jalan2 cari cinema. beli ticket untuk tengok citer "TWILIGHT NEW MOON"
start kul 11. sementara tu kitorang jalan2 jap. dah nak kul 11 tu beli popcorn and drinks and then masuk.
woohoo ! best bai. tengok tengok and tengok serta tengok, about 1.15 camtu abes.
then kitorang gerak food court gi makan. haha. aku makan sekejap je patu nak tunggu diorang nak abes makan punyela lame. dah la sejuk. haha. giler ah ! lepas dah abes makan tu, kitorang solat, jalan2, usha2 kedai2 sume en, then, aku gerak ah kat satu tempat nie au. ade playground for kids, aku cam senyum la kat sorang budak nie(friendly la konon.. haha ) skali tetibe die nanes guling2 atas lantai. patu bapak die datang aku mintak maaf kat bapak die. haha. aku tak pernah wat budak kecik nanges. maybe die takut ngan aku. haha. patu my friend, faizah, beli sushi kat jusco. haha. about 4.30 like that, i guess so, we take a taxi go to McDonald section 3 to eat sushi. haha. datang mcd x beli pape pun, makan sushi jer. haha.
bile cicah wasabi tu, peehhh ! idung rase cam sial !
 haha. dah abes makan, balek. fuhh ! such a tiring day.

end ~



p/s : gambar kat atas tu diSNAP oleh faizah. thanks faizah ! kat atas kuda mainan pusing2. comel en ? haha. tapi agak blur r.
 


1 comment: